نرم افزار تعمیرات

نرم افزار تعمیرات


نرم افزار تعمیرات

نرم افزار تعمیرات و خدمات پس از فروش از جمله نرم افزار هایی هستند که به کسب و کار های مرتبط به تعمیرات و خدمات پس از فروش کمک می کنند.

و ضروری است  تمامی کسب و کار ها ، شرکت ها و نمایندگی های مرتبط با تعمیرات برای  بهبود مدیریت فرایند های تعمیرات ، نصب ، نگهداری  ، اطلاع از وضعیت تعمیر ، کسب رضایت مشتری ، مدیریت بهتر تکنسین ها و قطعات انبار چنین نرم افزار هایی را تهیه و از آن استفاده کنند . و قطعا بعد از استفاده متوجه کاربردی بودن این نرم افزار و رونقی که به کسب و کار آنان داده خواهند شد .

نرم افزار های تعمیرات انواع و اقسام مختلفی دارند و در قسمت های مختلف صنعت مورد استفاده قرار میگیرند از جمله تعمیرات لوازم خانگی ، تعمیرات موبایل و کامپیوتر ، تعمیرات تاسیسات ، تعمیرات خودرو و …

برخی از نرم افزار های تعمیرات  فقط روی سفارشات کاری و کار به روی سفارشات تمرکز دارند و برخی از آن ها به روی تمام قسمت های عملیاتی اعم از نصب ، تعمیر و نگهداری و خدمات پس از فروش عمل می کنند.

آن دسته از نرم افزار های تعمیر که به روی تمام قسمت های عملیاتی عمل میکنند کاربردی تر هستند و مدیران با استفاده از آن به راحتی میتوانند تمامی تکنسین های خود را مدیریت کنند که هر تکنسین چه عملیاتی انجام داده ؟ در چه موقعیت جغرافیایی؟ چه وسیله ای تعمیر کرده ؟ و با چه اجرتی ؟ و چه میزان سهم تکنسین بوده چه میزان سهم مدیریت است ؟و برسی دارایی انبار تعداد وسایل، نوع وسایل ، وسایلی که به تکنسین به امانت داده شده و … قابل برسی و کاملا مستند  است.

مزایای نرم افزار تعمیرات

کاهش هزینه های تعمیرات :  نرم افزار تعمیرات به بهبود و بهینه سازی فرایند ها کمک میکند که منجر به کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری میشود.

کاهش زمان انجام عملیات :برنامه ریزی و تعیین وظایف یکی دیگر از مزایای این نرم افزار است که همین امر موجب کاهش زمان انجام عملیات و ایجاد نظم و روتین کاری برای تکنسین ها میشود.

نیاز به تعداد تکنسین کمتر :روشن بودن تمام فرایند تعمیرات برای مدیر کمک میکند که تکنسین ها را بر اساس توانایی ها و موقعیت جغرافیایی و درصد دریافتی آنان دسته بندی کند و به صورت بهینه برای آنان برنامه ریزی کند.

مدیریت عوامل تعمیر : عوامل تعمیر از جمله تکنسین به عنوان عامل اصلی و وسایل و ابزار مورد نیاز برای تعمیر هر دستگاه از طریق نرم افزار تعمیرات قابل مدیریت است. 

توجه به سطح انجام کار و رضایت مشتری : مدیریت شرکت ها و نمایندگی ها از طریق این نرم افزار میتوانند با مشتری ها در ارتباط باشند و از رضایت آنان اطمینان خاطر پیدا کنند و عکس های دستگاه های تعمیر شده را به صورت آنلاین قبل و بعد از تعمیر مشاهده کنند.

عملیات در سطح جغرافیایی گسترده : کسب و کار های گسترده با تعداد تکنسین زیاد همواره برای ارتباط داشتن و گرفتن سرویس با مشکل مواجه بودن که با ظهور نرم افزار تعمیرات این مشکل برطرف شد و نمایندگی ها میتوانند تعداد نامحدودی تکنسین در جغرافیایی گسترده  داشته باشند.

مستند بود تمام فرایند های تعمیر : تمام فرایند تعمیرات از لحظه ی ثبت سفارش تا حضور تکنسن در منزل مشتری ، تعمیر آن دستگاه ، نوع و برند دستگاه ،وسایل استفاده شده برای تعمیر ، میزان دریافتی تکنسین و شرکت به صورت کامل توسط برنامه ثبت و مستند میشود و هر زمان که افراد بخواهند میتوانند به این مستندات مراجعه کنند.

نرم افزار سورن

نرم افزار سورن جامع ترین نرم افزار تعمیرات  است که روی تمام قسمت های عملیاتی تمرکز دارد و امروزه شرکت ها و نمایندگی های بساری در سراسر کشور عزیزمان ایران و حتی در کشور های همسایه از آن استفاده می کنند و از مزایای بسیار زیاد آن بهره می برند.

نرم افزار سورن  این حوزه  نرم افزاری تحت وب برای مدیریت و نرم افزار Android و Ios برای تکنسین این نمایندگی ها طراحی کرده است که مورد اسقبال زیاد کسب و کار ها قرار گرفت .

اگر به دنبال یک نرم افزار تعمیرات  و به دنبال تغییری مثبت برای کسب و کارتان هستید  نرم افزار تعمیرات سورن را به شما پیشنهاد میکنیم شما میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود و از آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *