نرم افزار تاسیسات

وسایل گرمایشی از زمان قدیم تا کنون مادام دستخوش تغییرات بوده ، در ابتدا انسان آتش را کشف کرد و انسان های اولیه از آتش برای گرم کردن خود استفاده می کردند .

پس از آن با کشف کاربرد سوخت های فسیلی مانند نفت ، گاز وذغال سنگ و ...افراد از این سوخت برای گرمایش و پخت غذا استفاده می کردند.

با پیشرفت تکنولوژی افرادی به فکر روش های نوین برای گرمایش و سرمایش فضای زندگی خود افتادند و در پی آن تاسیسات گرمایشی و سرمایشی پدید آمدند مانند رادیاتور ها ، کولر های گازی ، پکیج های گرمایشی ، فن ها و ...

به طور کلی چرخه عمر وسایل گرمایشی و سرمایشی از گذشته های دور تا به حال با پیشرفت فناوری همواره به سمت بهتر و بهینه تر شدن در حال حرکت است.

 

ویژگی نرم افزار تاسیسات

مدیریت_آسان

مدیریت راحت

حسابداری_آسان

حسابداری راحت

مدیریت_انبار

مدیریت انبار

مدیریت_مشتریان

مدیریت مشتریان

چرا نرم افزار تاسیسات سورن ؟

همان طور که گفته شد استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی از زمان قدیم یکی از نیاز های مهم انسان بوده و اکنون که همه ی افراد از این تاسیسات در خانه ، محیط کار، کارگاه ها ، شرکت ها و... استفاده می کنند باید به فکر فروش بهتر،پشتیبانی پس از فروش ، تعمیرات و نصب این تاسیسات هم بود.

شرکت سورن با تحقیق و پژوهش هایی که در صنعت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی داشته و شناخت کاملی که از این حوزه به دست آورده نرم افزاری جهت مدیریت خدمات پس از فروش ، تعمیرات و نصب انواع تاسیسات گرمایشی و سرمایشی طراحی کرده.

این نرم افزار به مشاغل مرتبط با تاسیسات گرمایشی و سرمایشی کمک می کند تا بتوانندکسب و کار خود را راحت تر مدیریت کرده و هزینه ها را کاهش داده و در نتیجه میزان سودآوری را افزایش داد.

همان طور که استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی زیاد شده به طور کلی خرابی و نیاز به تعمییر و حتی نصب این تاسیسات از دغده های مهم افراد است و ترجیح می دهند تاسیسات گرمایشی و سرمایشی خود را از مراکزی تهیه کنند که به نظرات و خواسته های آنان توجه داشته باشد .

سورن با شماست تا شما را در این هدف که کسب رضایت مشتری واست برساند.

101+مشتری راضی
15+تیم اجرایی
10+سال تجربه حرفه ای
5+تنوع محصول

 خود را به عنوان بهترین معرفی کنید...

محیط نرم افزار سورن

مزیت استفاده نرم افزار خدمات پس از فروش تاسیسات

نرم افزار تاسیسات سورن نرم افزاری جامع برای خدمات پس از فروش است .

با استفاده از این نرم افزار میتوان تمام امور شرکت هایی که در حوزه ی تاسیسات کار میکنند را مدیریت کرد .

نرم افزار تاسیسات سورن به گونه ای طراحی شده است که روش انجام کار با آن بسیار راحت بوده و هر فردی به راحتی بتواند با آن کار کند، که این ویژگی مهم علت برتری ما نسبت به سایر نرم افزار ها است.

شرکت سورن همیشه فکر مشتری های خود بوده و برای کمک به معرفی مشتری های خود در حوزه ی تاسیسات وبسایتی به عنوان هدیه به آنان میدهد.

نرم افزار سورن یک سرمایه گذاری مفید و بلند مدت است که باعث سود آوری در مدت زمان کوتاه و با هزینه ی کم میشود 

با این نرم افزار دیگر نیازی به تعداد تکنسین های زیاد و منشی نیست .

این نرم افزار با مدیریت وقت تکنسین ها و تقسیم وظایف بین آن ها در وقت و انرژی ان ها صرفه جویی میکند و مانند یک منشی هوشمند و توانا رهبری و هماهنگی امور را انجام میدهد.

با این نرم افزار حتی دیگر نیازی به حسابدار هم ندارید چون این نرم افزار تمامی امور حسابداری شما را به صورت دقیق و کامل انجام می دهد.

نرم افزار سورن همان چیزی است تمام مشاغل خدماتی از جمله مشاغل مرتبط با تاسیسات گرمایشی و سرمایشی به آن نیلز دارند.

مزایای نرم افزار تاسیسات سورن

خدمات نرم افزار تاسیسات سورن،

راهکارهای سورن چه نتایجی داشته است؟

چرا باید از نرم افزار تاسیسات سورن استفاده کنیم؟

یک کارخانه ، کارخانه تولید یا کارخانه تولید یک سایت صنعتی است که معمولاً از ساختمانها و ماشین آلات تشکیل می شود و یا معمولاً یک مجتمع دارای چندین ساختمان ، که در آن کارگران کالاهایی تولید می کنند و یا ماشین آلات کار می کنند که یک محصول را به محصول دیگر پردازش می کنند.

خدمات پس از فروش تاسیسات

بیشتر کارخانه های مدرن دارای انبارهای بزرگ یا امکانات انبار مانند هستند که شامل تجهیزات سنگینی هستند که برای تولید خط مونتاژ مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه های بزرگ با دسترسی به حالت های مختلف حمل و نقل مستقر هستند ، در حالی که برخی دارای امکانات ریلی ، بزرگراه و بارگیری و تخلیه آب هستند.

نرم افزار تاسیسات چه کاربردی برای سهولت مدیریت سرویس کار دارد؟ 

علت اپ تکنسین تاسیسات برای سرویس کار چیست؟  

تکنسین کیست؟

نحوه کار کردن تکنسین با اپ برای گرفتن پروژه چگونه است؟

آیا استفاده از نرم افزار سورن باعث افزایش فروش می شود؟

گزارشات تکنسین برای مدیر کسب و کار چگونه است؟

خدمات نرم افزار تاسیسات مناسب چه افرادی است؟

ارتباط با کارشناسان سورن