نرم افزار لوازم خانگی

با توجه به افزایش سرعت در زندگی شهرنشینی و تمایل افراد جامعه به استفاده از انواع ابزارها و وسایل مورد نیاز در محیط منزل ، برای سهولت در انجام امور زندگی و تامین رفاه و زندگی بهتر  در طی سال های اخیر ، میزان تولید لوازم خانگی بسیار سرعت پیدا کرده است و شرکت های تولید لوازم خانگی زیادی دوزانه در تلاش هستند که لوازم خانگی جدید تر با امکانات بیشتر و با برند های مختلف تولید کنند.

 طبیعتا پس از آن نیز موضوع تعمیرات لوازم خانگی و پیشتبانی پس از فروش و ایجاد حس اطمینان و اعتماد در مشتری یکی از مواردی بود که شرکت ها به فکر آن افتادند و وجود مراکز نمایندگی و خدمات پس از فروش بیش تر از قبل مهم شده است .

 

ویژگی نرم افزار لوازم خانگی

مدیریت_آسان

مدیریت راحت

حسابداری_آسان

حسابداری راحت

مدیریت_انبار

مدیریت انبار

مدیریت_مشتریان

مدیریت مشتریان

چرا نرم افزار لوازم خانگی سورن 

بنابراین شرکت سورن با توجه به شناخت کاملی که از  بازار لوازم خانگی دارد ، با تیزبینی دقیق ، تک تک نیازهای این مشاغل را شناسایی نموده و بر اساس استاندارد های حرفه ای یک نرم افزار لوازم خانگی جهت مدیریت کسب و کار ویژه مشاغل خدمات پس از فروش ، نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی را ارائه نموده است.

این نرم افزار لوازم خانگی بعنوان یک دستیار هوشمند در کنار این نوع از کسب و کارها است تا سطح دغدغه ها و نگرانی های صاحبین این مشاغل و در نتیجه میزان زیادی از هزینه های متفرقه کاهش دهد و بر سود خالص این مشاغل افزوده شود .

تجربه ثابت کرده است در مشاغل مربوط به تعمیرات لوازم خانگی ، ترجیح اصلی مشتریان بر اینست که از مراکزی خدمات بگیرند که علاوه بر سرعت و کیفیت انجام کار ، به نظرات آن ها نیز توجه شود .

بنابراین با نرم افزار لوازم خانگی سورن در این مشاغل یک قدم به حرفه ای تر شدن در حوزه لوازم خانگی نزدیک می شوید.

200+مشتری راضی
15+تیم اجرایی
10+سال تجربه حرفه ای
5+تنوع محصول

مزایای نرم افزار لوازم خانگی سورن

خدمات نرم افزار لوازم خانگی سورن،

 خود را به عنوان بهترین معرفی کنید...

محیط نرم افزار سورن

چگونه نرم افزار لوازم خانگی باعث رونق کسب کار ها میشود ؟

نرم افزار لوازم خانگی سورن یک نرم افزار جامع برای خدمات پس از فروش است.

نرم افزار لوازم خانگی  دارای مزایای بسیاری در مشاغل مرتبط با لوازم خانگی است از جمله افزایش بهره وری ،مدیران صنایع میتوانند به راحتی تکنسین ها ، انبار، دارایی ها و ... شرکت خود را مدیریت و رهبری کنند که باعث ایجاد نظم و سازماندهی در امور شرکت می شود.

یکی از مهم ترین مزیت های نرم افزار جامع لوازم خانگی سورن نسبت به بقیه ی نرم افزار های لوازم خانگی که موجب برتری این نرم افزار شده سهولت در کار با این نرم افزار است . نرم افزار لوازم خانگی سورن به گونه ای طراحی شده که کاربر به راحتی بتواند با آن کار کند و به هیچ وجه هنگام کار با این نرم افزار دچار سردرگمی نشود.

تمامی شرکت ها برای معرفی خود به مشتریان نیازمند بازاریابی و تبلیغات گسترده هستند که در این میان وبسایت ها یکی از اثر گذار ترین و پر سود ترین روش ها هستند .

نرم افزار لوازم خانگی سورن این امکان را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده که یک وبسایت به صورت رایگان به مشتریان خود هدیه میدهد. که این وبسایت می تواند به رونق کسب و کار آنان کمک به سزایی کند.

برای تهیه ی یک نرم افزار لوازم خانگی نباید به آن به عنوان یک هزینه نگاه کرد بلکه یک سرمایه گذاری مفید است که باعث شده شرکت ها و نمایندگی های مختلف با هزینه کمتر به سوددهی بیشتر برسند زیرا با تهیه این نرم افزار دیگر نیازی به تعداد تکنسین زیاد نیست چون با برنامه ریزی سورن همه تکنسین ها مدیریت می شوند و در وقت آنان صرفه جویی می شود.

همچنین دیگر نیازی به منشی برای هماهنگی کار ها نیست چون نرم افزار لوازم خانگی سورن مانند یک منشی هوشمند عمل می کند .   

نرم افزار لوازم خانگی سورن در کنار شماست برای ایجاد یک تغییر بزرگ در کسب و کارتان و رسیدن به قله ی سودآوری.

راهکارهای سورن چه نتایجی داشته است؟

چرا باید از نرم افزار لوازم خانگی سورن استفاده کنیم؟

سورن اپ یک ابزار اساسی برای بهبود تجربه مشتریان و ارتقای عملکرد کسب و کار است.

با بهبود فرایند های خدمات پس از فروش و اتقاع تجربه مشتری بهروری کلی کسب و کار نیز افزایش می یابد. این امر توانسته به افزایش سود آوری و رشد شرکت ها کمک کند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

خدمات پس ازفروش در صنعت لوازم خانگی به مجموعه‌ای از خدمات ارائه شده پس از فروش یک محصول، معمولاً پس از اتمام فرآیند فروش و تحویل محصول به مشتری اشاره دارد.

برخی از محصولات لوازم خانگی نیازمند نصب و تنظیمات اولیه هستند که برخی از شرکت های  تولید کننده  این خدمات را به مشتریان ارائه می کنند.

همچنین شرکت‌های لوازم خانگی معمولاً خدمات تعمیر و نگهداری برای محصولات خود پس از فروش ارائه می‌دهندکه  شامل تعمیرات تحت گارانتی و یا پس از گارانتی می‌شود.

به طور کلی، خدمات پس ازفروش در صنعت لوازم خانگی برای اطمینان از رضایت مشتریان، افزایش اعتماد به برند و حفظ رابطه با مشتریان بسیار حیاتی است.

نرم افزار لوازم خانگی چه کاربردی برای سهولت مدیریت سرویس کار دارد؟

نرم‌افزار لوازم خانگی به شرکت‌ها کمک  می کند تا فعالیت‌های مرتبط  به مدیریت سرویس کار خود را بهبود دهد و سهولت  در مدیریت را افزایش دهند. این نرم‌افزار می‌تواند امکانات مختلفی را ارائه دهند که به مدیریت سرویس کار کمک می‌کنند، از جمله:  1.برنامه ریزی و زمان بندی 2.پیگیری و مانیتورینگ 3.مدیریت انبار و قطعات  4.ارتباط با مشتریان

علت استفاده از  اپ تکنسین لوازم خانگی برای سرویس کار چیست؟

اپ تکنسین لوازم خانگی اهمیت زیادی برای سرویس کاران دارد. این اپ به سرویس کاران کمک میکند تا فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند ، ارتباط با مشتریان و مدیران را بهبود ببخشند،قطعات و موجودی انبار را مدیریت کنند و همچنین امکان تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد تکنسین  را فراهم میکند .

تکنسین کیست؟

تکنسین فردی است با تخصص در زمینه ای خاص از جمله تمیر و نگهداری لوازم خانگی .

این افراد دارای تخصص و تجربه در تشخیص و رفع مشکلات فنی لوازم  خانگی هستند . و وظیفه ی نصب و راه اندازی ، تشخیص خرابی ها ، تعمیرات و تنظیمات را برعهده  دارند.

نحوه کار کردن تکنسین با اپ برای گرفتن پروژه چگونه است؟

پس از ثبت سرویس توسط مدیریت به دو روش پخش آدرس انجام می شود 1.به صورت مستقیم تکنسین جهت انجام سروس مشخص می گردد  2.به حالت پیشنهادی و یا اسنپی که سرویس توسط تکنسین پذیرش می شود .

در هر دو حالت بروی موبایل تکنسین آرلارم می آید و تکنسین متوجه سرویس جدید خواهد شد و از طریق اپ لوازم خانگی فاکتور مشتری تکمیل میشود.

آیا استفاده از نرم افزار سورن باعث افزایش کیفیت خدمات می شود ؟

نرم افزار سورن به گونه ای ساخته شده که با مدیریت تکنسین ها و برنامه ریزی برای آنان و ایجاد نظم در کار تکنسین ها باعث شده که سرعت و کیفیت خدمات رسانی به مشتریان افزایش پیدا کند و باعث جلب رضایت آنان شود .

گزارشات تکنسین برای مدیر کسب و کار چگونه است؟

بعد از انجام سرویس از سمت تکنسین و ثبت جزئیات فاکتور ، اطلاعات وارد شده برای تمامی سرویس ها را به صورت تفکیک شده در سیستم مدیریت قابل مشاهده است. اعم از حسابداری ، انبار و فاکتور ها

خدمات نرم افزار لوازم خانگی مناسب چه افرادی است؟

این نرم افزار به طور کلی برای همه افرادی که به نحوی با صنعت لوازم خانگی در ارتباط هستند کارا و سودمند است .از جمله فروشندگان ،مدیران تعمیرگاه ها و تکنسین ها.

فروشندگان برای خدمات پس از فروش و ایجاد اعتماد و جلب توجه مشتریان و مدیران  تعمیرگاه ها برای مدیریت بهتر تعمیر و خدمات رسانی وسیع تر از این نرم افزار استفاده میکنند .

ارتباط با کارشناسان سورن