نرم افزار تعمیرات و خدمات پس از فروش کامپیوتر

باظهور کامپیوتر های شخصی تحولی عظیم در زندگی انسان ها به وجود آمد و افراد از کامپیوتر ها در انجام امور مختلف زندگی استفاده می کنند برای مثال ارتباطات ،آموزش  ،کار و تجارت ،سرگرمی وتفریح و ...

کامپیوتر ها نقش بسیار مهمی در بهبود و تسهیل زندگی و رشد و پیشرفت اجتماعی داشته اند و افراد می توانند در هر موقعیت جغرافیایی با دیگران ارتباط برقرار کنند .

امروزه کامپیوتر ها با اشکال ،مدل ها و برند های مختلف در بازار وجود دارند که هر کدام دارای امکانات سخت افزاری متفاوتی هستند که توسط شرکت ها منتاژ و به کامپیوتر های نهایی تبدیل می شوند.

اطلاعات درون کامپیوتر ها برای افراد خیلی مهم و حیاطی هستند به طوری که برخی برای حفظ این اطلاعات حاضر هستند مبالغ هنگفتی پرداخت کنند.

ویژگی نرم افزار کامپیوتر

مدیریت راحت

حسابداری راحت

مدیریت انبار

مدیریت مشتریان

چرا نرم افزار تعمیرات کامپیوتر سورن ؟

همانطور که گفته شد اهمیت اطلاعات درون کامپیوتر همچنین هزینه ای که افراد برای تهیه ی سیستم کامپیوتر پرداخت می کنند قطعا  انتظار حفظ اطلاعات درون سیستم ،کارایی ، عمری مفید و بهره وری بیشتری از سیستم خود دارند .

کامپیوتر ها هم مثل دستگاه های دیگر بعد از مدتی استفاده دچار خرابی یا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می شوند و نیاز به تعمیرات پیدا می کنند .

تعمیرات کامپیوتر امری تخصصی و فنی است و توسط هر شخصی نمی توان  اقدام به تعمیرات کرد.

تعمیر کامپیوتر توسط اشخاص ناآگاه منجر به از بین رفتن اطلاعات ، کاهش کارایی سیستم و خرابی های جبران ناپذیر می شود.

از این رو شرکت های تولیدکننده و منتاژ سیستم های کامپیوتری اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کامپیوتر کرده اند که بعد از نصب دستگاه توسط افراد متخصص اقدام به  خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات و اصلاح خرابی ها توسط این تکنسین های متخصص کنند.

شرکت سورن نرم افزاری در این زمینه طراحی کرده که کمک زیادی به تولیدکنندگان و نمایندگی های  فروش و تعمیرات کامپیوتر کرده .

نرم افزار خدمات پس از فروش کامپیوتر امکاناتی برای نمایندگان تعمیر و خدمات پس از فروش کامپیوتر  فراهم کرده ،نظیر مدیریت تکنسین های تعمیر کامپیوتر ،مدیریت قطعات موردنیاز جهت تعمیرات ،حسابداری که اطلاعات مربوط به درصد کار تکنسین ،دفتر ، قطعات استفاده شده و مدیریت سرویس ها و خدمات پس از فروش کامپیوتر انجام شده و صحت انجام آن.

بنابراین با استفاده از نرم  افزار خدمات پس از فروش کامپیوتر که توسط شرکت سورن طراحی شد ، نمایندگی ها و شرکت های تعمیرات می توانند تمام امور کاری خود را مدیریت و موجب اعتماد و رضایت مشتریان خود شوند.

101+مشتری راضی
15+تیم اجرایی
10+سال تجربه حرفه ای
5+تنوع محصول

 خود را به عنوان بهترین معرفی کنید...

محیط نرم افزار سورن

مزیت استفاده نرم افزار خدمات پس از فروش کامپیوتر

نرم افزار سورن از تعمیرات دستگاه هایی همانند کامپیوتر توسط اشخاص نا آگاه  و غیر متخصص جلوگیری کرد و موجب شد که افراد متخصص این حوزه توسط مدیران شرکت ها ، نمایندگی ها و تولیدکنندگان تشخیص داده شده و در گروه هایی سازماندهی شوند و با برنامه ریزی ها و طرح  های نرم افزار سورن اقدام به ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه کامپیوتر کنند.

و به صورت شفاف میزان دریافتی این تکنسین ها ، درصد دریافتی شرکت ، سرویس های انجام شده در روز ، قطعات استفاده شده در تعمیرات وبسیاری از اطلاعات مفید دیگر مشخص شده.

مزایای نرم افزار کامپیوتر سورن

ارتباط با کارشناسان سورن